Benvinguts
Hola soc nou en això del blog, aquest espai estarà dedicat a la literatura catalana. On aquí, cada més s’hi adjuntarà un poeta, anomenat el poeta del mes triat per el professor, i on haurem de cercar informació sobre aquest, i explicar una mica de la seva vida i presentar algun dels seus poemes.
1 comentario
Hedwig... -
Bé, el David Cos ens ha dit que ens comente'm entre nosaltres però no sé què dir-te...
Quan pengis alguna cosa ja ho faré! De moment m'encanta la teva foto del sol i la lluna!^^
Ja m'aniré passant!